انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان کرمان | pouya plastic sirjan
14
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-14,single-format-standard,theme-bridge,bridge-core-3.0.2,woocommerce-no-js,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-3,qode-theme-ver-28.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive

انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان کرمان

انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان کرمان

تفاهم نامه همکاری

______________________________

پیرو مذاکرات انجام شـده تفاهم نامه همکاری مابین انجمن صـنفی انبوه سـازان مسـکن و سـاختمان اسـتان کرمان و شـرکت پویا پلاسـتیک سـیرجان در راسـتای ارایه خدمات ویژه به اعضـای انجمن انبوه سـازان تنظیم گردیده اسـت. طی این تفاهم نامه که به مدت یک سـال قابل اجرا خواهد بود، مجموعه پویا پلاسـتیک سـیرجان آمادگی خود را برای ارائه انواع محصـولات یونولیتی مانند ورق های یونولیت، بلوک های یونولیت سقفی با شرایط ذکر شده به اعضای محترم انجمن انبوه سازان کرمان اعلام می نماید.

محصولات:

______________________________

• بلوک های سقفی یونولیتی در اندازه ٢٠ و٢٥ سانتی متر با دانسیته مختلف

• ورق های یونولیتی در ابعاد ٢متر در ١متر و ضخامت مختلف

• پنل (عایق) گرمایش از کف ( فوم شانه تخم مرغی )

کیفیت محصولات:

______________________________

در ١٥ سال گذشته همواره در تلاش بوده ایم با تولید محصولات با کیفیت و ارائه خدمات به شیوه ای ممتاز و درخور، رضایت حداکثری همراهان عزیز مجموعه را کسب نموده و به پشتوانه این مهم، گام های موثر و نوآورانه آتی را استوار تر از گذشته برداریم. با هدف اطمینان خاطر اعضای انجمن در رابطه با کیفیت محصولات، مجموعه پویا پلاستیک سفارشات دریافت شده از ایشان را با ٢٠٠-١٥٠ گرم وزن بیشتر تولید و ارائه خواهد کرد و این مهم را در قیمت گذاری اعلام شده ترتیب اثر نخواهد داد.

ارسال محصولات:

______________________________

طی این تفاهم نامه حمل و نقل و ارسال محصولات از کارخانه توسط شرکت پویا پلاستیک سیرجان انجام خواهد شد. بدین ترتیب خرید محصولات پویا پلاستیک برای اعضای انجمن انبوه سازان کرمان با شرایط ویژه در راسال همراه خواهد بود

تخفیف پایه سفارشات:

______________________________

شرکت پویا پلاستیک سیرجان برای سفارشات ثبت شده از سوی اعضای محترم انجمن، مبلغ قابل توجهی به عنوان تخفیف پایه سفارشات در نظر خواهد گرفت. لازم به ذکر است طبق روال مجموعه پویا پلاستیک و به جهت رضایت بیشتر مشتریان مجموعه، تخفیف پایه معین شده در مکاتبات قبلی بر اساس تعداد و حجم سفارشات اعضای محترم انجمن قابل افزایش خواهد بود.

ارتباط با ما:

______________________________

شعبه کرمان: کرمان، بلوار شهید صدوقی، حدفاصل اتو رفسنجان و فیروزه، روبروی بانک مسکن.

کارخانه و دفتر مرکزی: سیرجان، شهرک صنعتی ۱، کوچه ۶، اولین فرعی سمت راست

شعبه کرمان: ۰۹۹۴۵۶۱۲۱۳۰

دفتر مرکزی: ۰۳۴۴۲۳۳۳۸۱۰

پست الکترونیک: pouyaplastiksirjan@gmail.com

ارتباط با انجمن انبوه سازان کرمان:

______________________________

نشانی: کرمان، خیابان عباس صباحی، کوچه شهید کامیاب ۲، مجتمع آفتاب، بلوک ۴، طبقه اول، واحد ۳.

وبسایت: www.anboohsazan-kerman.ir

شماره تماس: ۰۹۹۴۵۵۸۲۱۱۸



Call Now Button